Reklamácie
Záruky, reklamácie a servis
1. |
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom.
|
2. |
Záručná doba na ponúkaný tovar v internetovom obchode www.atab.sk je totožná so záručnou dobou poskytovanou výrobcami ponúkaných značiek, tzn. 24 mesiacov. Ako záručný list slúži zákazníkovi daňový doklad (faktúra) k zakúpenému tovaru v internetovom obchode www.atab.sk.
|
3. |
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim tiež zaniká:
a) nepredložením kópie faktúry, dokladu o zaplatení alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
c) uplynutím záručnej doby tovaru,
d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
e) používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
f) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
g) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
h) poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami
i) neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci
|
4. |
Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je kupujúci povinný uplatniť okamžite po ich odhalení - ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie tohto druhu už nie je možné uznať.
|
5. |
Záručné opravy sú vykonávané servisným strediskom za podmienok stanoveným prevádzkovateľom internetového obchodu www.atab.sk.
|
6. |
V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup kde kupujúci kontaktuje prevádzkovateľa internetového obchodu www.latab.sk telefonicky alebo emailom (info@atab.sk).
|
7. |
Pri uplatnení reklamácie kupujúci zašle prevádzkovateľovi internetového obchodu kópiu daňového dokladu (faktúry) a následne sa riadi inštrukciami prevádzkovateľa internetového obchodu www.atab.sk. Pod inštrukciami prevádzkovateľa sa rozumie nasledovné: zaslanie prostredníctvom emailu (info@atab.sk) fotiek poškodeného dielu (statická závada); zaslanie videa (pohybová závada). Následne bude kupujúci v čo najkratšom čase informovaný ako a kedy bude závada odstránená servisným technikom predávajúceho.
|
8. |
Oprávnená záručná oprava je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť všetky náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.
|
9. |
V prípade, že nie je možné u kupujúceho vykonať servis reklamovaného stroja, napr. z dôvodu rozsahu opravy, je nutné tovar prevziať servisným technikom predávajúceho od kupujúceho osobne. V istých prípadoch je nutné reklamovaný tovar zaslať špedičnou službou na náklady predávajúceho. Prevzatie reklamovaného tovaru špedičnou službou sa uskutoční po predchádzajúcej dohode medzi predávajúcim a kupujúcim. |
Reklamácie zasielajte na adresu:
ATAB s.r.o.
Námestie protifašistických bojovníkov 1705/6
03601 Martin
Slovenská republika